Sherlock Holmes



I veckan spelade jag klart Sherlock Holmes. Det var riktigt länge sedan jag spelade spelet, men det var bara för jag fastnade på en av ledtrådarna.

Jag tycker att spelet var helt okej. Det var roliga pussel och intressanta mord. Men jag tycker att själva spelet i sig var för kort. Jag hade gärna velat sidoquest och fler mordgåtor. Sedan önskar jag att det hade varit mer ett open world-spel. Det var rätt så liten spelyta och lite att utforska. Det är bara för att jag jämför det med La Noire som var det. Jag gillar att inte kunna gå var jag vill.

Spelet musik och grafik var fin.Dock kunde jag tycka att vissa texturer var lågupplösta. Ett plus jag kan ge spelet är att man får spela andra karaktärer än Holmes.

En sak var bra i detta spelet var att jag bara hittade en bugg. Det var bara att starta om spelet så fungera det igen.

Jag ger spelet 3,5 av 5 i betyg.

Trailer :




Någon annan som har kört spelet?

Comments