049

 
Vecka 8; Djur och natur.
 
Finns det något djur du är rädd för? Varför?
 

 
Jag  är jätte rädd för spindlar, speciellt  dom finns i källare, sådana med stora kroppar och tjocka ben. Usch, jag får inte tänka för mycket för då börja det krypa på kroppen.  Det finns några som jag kan tycka är rätt okej, det är långben, dom klarar jag av och vara i närheten av.
 
Sedan är det nog rätt lugnt, jag tycker det är jobbigt när det är mycket getingar som det var en period i somras, när jag hade svårt att sitta still, även fast det är just det man ska göra när dom kommer nära, jag får panik.
 

 
Sedan den andra stora fobin jag har är uppstoppade djur, de är så otäcka...jag fattar inte att man har det hemma. Döda djur som bara står och stirrar rak ut, usch jag klarar inte av knappt att vara i samma rum som ett uppstoppat djur, jag känner att den när som helst kommer attackera mig
 
 

Comments