037

Tipsa om den senaste filmen du såg, som du gillade.


Det får bli Hobbit även fast det var länge sedan jag såg den nu...men jag tror att det var den bästa jag har sett sedan jag skrev om en film senast på bloggen.

Det många som har varit kritiska mot den sista Hobbitfilmen. Jag tyckte att den var bäst, en anledning var att jag aldrig somna under filmen....det gjorde jag tyvärr när jag såg dom tidigare... Denna hände det mer tyckte jag. Jag tycker att det är bra när det är mycket action. Jag tyckte inte alls att denna filmen kändes långdragen. Den var riktigt snyggt gjord....det ända jobbiga med den var att jag såg den i 3D. Jag är  så känslig när det är i 3D, jag gillar inte när det känns  som om saker kommer emot en. Många glömmer bort 3D snabbt, men jag tänker på den hela tiden. Jag och spänner mig nästan, för jag är rädd att något ska komma emot mig.
Jag är glad att denna filmen inte hade några spindlar, för de klarade jag verkligen inte av i förra filmen.

Jag ger denna 5 av 5 i betyg.

Vad tycker ni om filmen?

Comments