032

Vecka 5; Humor:
Gör en top-fem-lista över det roligaste komikerna idag enligt dig.

 
1. Per Andersson kommer först. För jag gillar att varje gång man ser honom så ger han allt. Han verkar vara en sådan person som verkligen bjuder på sig själv och ger 110 % och skäms inte.
2. Henrik Dorsin känns också som en sådan person, fast han känns mer kontrollerad.
3. Mia Skäringer är en kvinna som jag ser upp till. Hon verkar kunna vara en sådan person som kan säga som det är och är väldigt rolig. Hon har skrivit riktigt bra böcker, som jag verkligen kan rekommendera!
4.  Anna Blomberg är så otroligt bra på att emittera personer. Hon är väldigt bra på att fånga dialekter och kroppshållning. Hon är  väldigt bra på att imitera män.
5. Annika Andersson med hennes härliga skratt och roliga skämt. Jag tyckte verkligen att det var kul och se henne i programmet "En clown till kaffet".


Det finns många andra komiker som är väldigt roliga, men jag valde att ta dom jag tycker har varit roligaste och titta på under dom senaste åren.



Comments