025

Vecka 4; Barndomen.


 
Fem leksaker du tyckte extra mycket om som liten.

  1. Ljudsaga (titta,lyssna, läs) Nu har jag med ljudsagan igen, men det var faktiskt något som jag har lyssnat på i många år. Använt väldigt flitigt. De har varit viktiga saker som har varit med på dom flesta resor.
  2. Lego har också varit en leksak som jag har lekt mycket med. Det huset på bilden kommer jag ihåg att jag fick en paketkalender någon jul.
  3. Kadettbandspelare med mic har varit roligt som jag har skrivit tidigare i veckan så gillade jag och min syster att spela in egna låtar och barnprogram och reklam.
  4. Jag tycker det var roligt och leka affär när jag var liten. Jag fick en kassaparat i julklapp eller nått, den lekte jag mycket med. Mamma sparade tomkartonger från burkar som bakpulver, vaniljsocker m.m som jag och min syster använde när vi lekte affär.
  5. Commodre 64 var den första datorn vi hade hemma, det vara ju jätte roligt och spela på den. Vi hade välldigt många olika spel. Det var då mitt intresse för spel började en av dom första spelen jag spelade var Bobble Bubble. Riktigt roligt och bra plattformsspel :)

Comments