The hobbit!








För några veckor sedan såg jag The Hobbit i 3d. Jag var lite rädd för att jag skulle ha svårt med att se den i 3d. Jag hade rätt speciell när det var scenen med spindlarna, jag har spindelfobi, jag tänkte att jag skulle försöka få bort lite av min fobi men det blev för mycket krälande! Jag tycker filmen var bra förövrigt i 3d det blev en bra effekt. Jag har sett andra filmer i 3d men det har inte gett så mycket effekt som i denna filmen. Handling var helt okej, dock blev den för seg i mitten,så jag somnade...ett tydligt tecken på det.

Jag ger filmen 3,5 av 5.

Vad tycker ni om filmen?

Comments

  1. Hej nu är dagens blogg avslutad! kicka in i bloggen och se fall det var du som vann! om inte anmäl dig då igen :) http://annsoh.blogg.se/2013/december/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-6.html#comment

    ReplyDelete

Post a Comment