Svaret!



Woho det var en person som gissade och då var det på sig själv :P Ingen annan gissa, men jag kan tänka mig att många redan visste att Ben eller Bennan som jag kallar honom ska spela nästa Batman. Jag har funderat på varför, en utav alla anledningar kan jag tänka mig är för att dom kanske vill locka fler tjejer och titta på filmen. Det gör ju mycket att man tar en ännu snyggare kille som spelar Batman för jag kan tänka mig att många gillar honom,speciellt efter Pear Harbor. 
Jag vet faktiskt inte så många tjejer som gillar Batmanfilmerna, dom jag har pratat med har gått för deras killar vill se den. Men men jag kan ju ha förutfattade meningar.

Vad tror ni, kan det vara en utav anledningarna?






Comments

  1. Asså det hade inte spelat så stor roll om världens snyggaste man tog sig an rollen, jag hatar och kommer alltid hata Batman men Affleck känns kanske inte helt rätt.

    SV: Jag har faktiskt bara sett ett helt avsnitt och kanske början eller slutet av 2 andra, så jag vet inte så mycket om House man jag hoppas den är bar iallafall.

    Snäll du är som ger bort såna fina gåvor ;)

    ReplyDelete

Post a Comment