Söndag!

http://liseberg.se/Global/Mat/spokbarenGasten/spokbaren_entre_484.jpg 

Igår var jag på Mösexa i Göteborg, Där paret skulle lösa gåtor och göra uppgifter på olika stationer.
Jag hade en station där dom skulle stoppa in marshmallows i munnen och säga "chubby bunny". Dom behövde  ha  10 st marshmallows sammanlagt. Haha det var så kul och se dom ta in en efter en i munnen. Det slutade med att den ena tog in 6 st och den andra tog 4 st. Så dom klarade uppdraget, men det märktes att det blev riktigt jobbigt när han hade 6 st marshmallows i munnen. Det var på gränsen att han inte kunde säga "cubby bunny". 

Vi avslutade kvällen med att gå till Liseberg och äta på Spökbaren Gasten. Jag satt och spände mig hela kvällen för jag var så rädd att någon skulle komma fram och skrämma mig. Jag skrek till 2 gånger då var det personer som gick förbi bordet, var sminkade och utklädda.
Aldrig att jag skulle klara av och gå spökhotellet gasten, jag är så sjukt rädd av mig. Jag hade säkert fått men för livet.


Vad tycker ni om spökhotellet gasten?

Comments

  1. Jag har frågestund på min blogg nu, om du vill får du gärna ställa ett par frågor. :) Kram
    linneaflystam.blogg.se

    ReplyDelete
  2. sv: Ja<3!
    Jag gillade aldrig Marissas karaktär speciellt mycket helt ärligt men det var synd ändå :(

    ReplyDelete
  3. Jag har startat veckans blogg och det skulle vara awesome om du ville vara med! http://rromaites.blogg.se/2013/august/-veckans-blogg.html

    ReplyDelete

Post a Comment