Favoriter!


Jag har alltid varit ett stor Walt Disney fan och jag tror att jag alltid kommer vara det. Fast nu på det senaste har jag tyckt att det har varit lite kurvigt av kvaliten på filmerna. Vissa har varit riktigt bra och vissa inte. Jag har kommit på det att jag oftast gillar dom Disneyfilmerna som är gjord från en klassiska sagor. Jag tyckte att det var ett hål där mellan 2004-2008 som filmerna inte alls var någon särskilds bra tyvärr, vilket var riktigt synd. 

Men sedan kom Prinsessan och grodan, det var så kul att det kom en vanlig tecknad film, jag tyckte den var mysig. Sedan efter det har jag tyckt att filmerna efter det har varit riktigt bra. Speciellt Tangled och Brave men Brave är gjord att Pixar, så den räknas inte riktigt som en vanlig Disney film. Men den var så himla snyggt gjort, jag satt och gapade så bra dom hade fått till alla karaktärers hår, speciellt Prinsessan Merida hår.

Jag har inte sett den senaste filmen av Disney för jag tycker den verkar rätt tråkig, men jag kanske har fel.

Har ni sett den? Vad tyckte ni?

Idag har jag sett trailen på den filmen som kommer nästa år, den heter Frozen.
  Här är trailen:

Comments

  1. SV: :D Nää, jag är på säsong 3 men jag kör på så att jag förhoppningsvis kan komma ikapp snart. Tittar du? :D

    ReplyDelete
  2. älskar också Disney!!!....o gillar din nya design=)...

    Svar:eller hur,jag med:D...

    Ha en bra midsommar!

    ReplyDelete

Post a Comment