Stockholm!





Jag vet inte vad jag kommer flytta efter jag har bott här upp i Norrland, jag har bott i dom flesta delarna av Sverige. Den delen av Sverige som jag inte har bott vid är Stockholmstrakten. Jag vet inte om jag är så sugen på att flytta dit. Jag gillar inte när det är så mycket folk och stress. Därför skulle jag vilja ha lite hjälp av er och säga varför det är bra att bo i Stockholm,

Skriv i kommentaren här nere och berätta varför det är bra att bo i Stockholm. Just nu är jag inne på om det blir Göteborg eller Stockholm. Skriv gärna så mycket ni vill, ju mer info desto bättre :)


Comments

  1. Hej!

    Visserligen har jag aldrig bott i Sth eller G-borg, men varit där ganska ofta!
    Jag är dödens kär i båda :-)

    Stokholm är så grymt vackert.....vattnet, husen, utsikten *suckar av välbehag"
    Men min uppfattning om invånare (förlåt alla!!) är göteborgare såååå mycket trevligare...åtminstonde mot skåningar :-)
    Givetvis gäller det inte ALLA Sth!!!!

    /anna

    ReplyDelete
  2. Göteborg<3!!....skulle vilja bo där nån gång:D...
    Svar:Tack!!...vad glad jag blir=D...jag gillar din blogg också,så följer din med!=)..

    ReplyDelete
  3. jag bor i norrland men skulle vilja flytta till stockholm:D

    ReplyDelete

Post a Comment