Sex and the city!

http://images.tvrage.com/news/carrie-diaries-star-says-don-t-compare-show-to-sex-and-the-city.jpg


Jag fick ett tips om en ny serie som började sändas i början av året. Det handlar om Carrie Bradshaw från Sex in the city när hon gick på high school man för följa med i hennes vardag, men skolan,killar, praktik i Manhattan. Jag gillar det att man får se hur allting började innan hon börjar komma in i New York livet. Carrie är min favorit karaktär i Sex and the City, det är pga av alla tankar och funderingar hon har omkring livet och om hur hon söker svar efter sina frågor.

Jag är redan fast i serien nu även fast jag bara har sett 2 avsnitt, vilket är typiskt för mig när jag börjar se en serie. Men jag tror på att denna serien kan bli bra. 
Jag kan verkligen rekommendera den om man gillar Sex and the city, men även andra också.

Comments

  1. Jag tycker att the carrie diares är bättre än sex and the city. Även om jag egentligen aldrig har gillat Carrie så tycker jag att AnnaSophia för det riktigt bra :) Det kommer nog aldrig bli en favorit hos mig. Men kanske någon som jag sträck ser någon gång då och då...

    ReplyDelete
  2. Jag säger tvärt om än Sofie, jag ser hellre Sex and the City. Unga Carrie känns inte som Carrie, jag saknar sexet, cigaretten i handen och hennes vänner på äldre dar.
    Serien var bra i början men ju längre in jag kom desto mer störde jag mig på den där Larissa som jämt och ständigt ska synas till. Men inte slutar jag titta för det =)

    ReplyDelete
  3. SV: Jag gör detsamma och följer dig med. Tänkte börja följa dig när du gick med i Facebookgruppen Film- och TV-bloggar (följer alla som är med där i) men missade då Bloglovin' knappen på din blogg. Såg bara BlogKeen knappen och där är jag aldrig inloggad. Men nu så hittade jag den =) Den var ju bredvid, bara lite mindre.

    ReplyDelete
  4. Yey, kul att du gillade den :D Helt klart en av mina favoritserier!!!!

    SV: Jaaa det är riktigt kul faktiskt. Man har olika restauranger och det går ut på att man ska hinna servera alla gäster som kommer innan passet är slut. Och så finns det olika nivårer. Låter kanske inte jättekul men det är skitstressigt och beroendeframkallande :D

    ReplyDelete

Post a Comment