Sam Worthington


Worthington, Sam Worthington


 






Jag fick höra att dom inte har bestämt vem som ska vara den nya James Bond. På Ladbrokes kan man sätta ett bet på vilken person man skulle tycka kunna passa bäst som nästa Bond, James Bond.

Jag har kollat upp vilka det man kan bettla på, om jag skulle göra det skulle jag välja Sam Worthington som nya James Bond. Anledningen för att jag tycker att han passar bäst är för att jag gillar Avatar som kom ut för några år sedan. Då gillar jag honom som skådespelare. Han är en bra fighter, rätt ung och snygg också plus att han passar bäst om James Bond skulle utföra parkour igen. Han skulle kunna se rätt oskyldig ut, men ändå är rätt hård i sin personlighet och utseende mässigt. Jag blev faktiskt lite chockad när Daniel Craig utövade parkour.


Just nu ser det ut som att  Sam Worthington ligger i ledningen, det känns bra. Nu håller jag bara tummarna att det går hela vägen! Att folk tänker tillbaka när han var med i Avatar. Om man kollar på IMDBs hemsida så kan man se vilka priser han har vunnit. Det är många priser som han har fått priser som bästa skådespelare och även varit nominerad till liknade priser. Jag har bara hört bra saker om honom från andra.


Det finns en artikel här om Tom Hardy som berättar varför han skulle passa bra som den nya James Bond,  jag kan hålla med om vissa saker. Men jag kan fortfarande inte släppa att han var den största skuren i Batman. Även fast jag vet att skådespelare kan agera på ett helt sätt i en annan film. 


Vad tycker ni, vem ska bli nästa James Bond?

Comments