Det viktigt!




Idag har jag varit så snäll och berättat för människor hur mycket dom betyder eller har betytt för mig under åren som har gått. Många gånger under mitt liv har jag mått ganska dåligt. Då är det skönt och veta att det har funnits någon eller några om har varit där för mig. 

Jag tycker att det är viktigt och visar att vi uppskattar varandra! Visar hur mycket personer betyder för oss. Även fast vi att vi gör det, så jag tycker att man ska säga det till varandra. En dag kanske vi inte kan säga det till den andra person och då kommer man ångra sig. Varför berättade jag aldrig vad jag kände?!

Brukar ni berätta hur mycket personer i ert liv betyder för er?

Comments

  1. Sv: haha de är helt okej :D bra att jag gjort nytta till någon iaf :D

    och ja man ska ta vara på sina nära och kära och alltid se till att dem får den kärlek de förtjänar ! :D

    ReplyDelete
  2. Jaa man ska verkligen ta hand om varandra och ge sina nära kärlek, tycker det är jätteviktigt :)

    SV: Åhneej, gud vad trist. Men du kan ju spana runt lite på Ebay och se om det finns andra i din storlek, jag sökte bara på "platform sneakers" finns massor :D

    ReplyDelete
  3. Hej sötnos!
    Kika in på min blogg och var med i Veckans Vackra! :D
    Om några dagar drar jag några bloggar som blir länkade med bild!
    Puss o kram skumbanan!

    ReplyDelete
  4. Hej! Jag tänkte bara tipsa dig om att jag just kickat igång en ny tävling på bloggen, allt du behöver göra är att lämna en kommentar så är du med och tävlar om ett finfint pris! :)
    Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer och ha en fortsatt trevlig dag!:D

    ReplyDelete
  5. ja,det e viktigt!....är dålig på att säga det men försöker visa min uppskattning på andra små vis istället:)...men mina vänner vet att jag älskar dem,hoppas jag iaf..^^

    ReplyDelete

Post a Comment